Monday, May 6

Sistersshoppe.

Kegilaan perempuan terhadap kecantikan kadang-kadang melebihi kecintaan terhadap pakwe sendiri. Ya, saya tahulah saya pun perempuan juga walaupun kadang-kadang saya tak macam perempuan sangat sebab saya ada misai. hahaha.

Jadi sebagai perempuan yang tidak dapat dinafikan ketulenannya saya mempunyai habitat atau nama pendek habit membeli-belah didalam talian atau bahasa standard yang difahami hampir seluruh pelusuk dunia, online shopping. Memang satu kepuasan la bila anda order, anda transfer duit, dan esok abang Pos laju yang comel dengan lesung pipit sebelah kiri akan sampai didepan rumah sambil sengih-sengih. Seriously anda akan merasai kepuasan maksimum tahap menang pilihanraya! (mood pilihanraya tak habis lagi)

Buat pengetahuan semua saya telah selamat menamatkan pengajian saya dalam bidang yang memang saya tidak minat langsung iaitu kejuruteraan Elektronik (komputer) hampir Enam bulan yang lalu. Sekarang saya masih lagi terkapai-kapai mengejar impian ke hari bahagia, dan sementara itu saya bekerja sebagai juruteknik komputer di sebuah kedai komputer biasa yang dikelola oleh bos yang luar biasa nun tidak jauh dari tempat lahir saya. Semua orang tahu, setakat kerja kedai macam tu berapa sangatlah gaji saya. Sekali saya terbeli-belah je, licinlah gaji saya. 

Oleh yang demikian saya bersepakat dengan kakak-kakak tercinta untuk menjalankan bisnes kecil-kecilan untuk menambah duit poket. Dengan modal yang rendah kami sekarang adalah stokis DIANZ VITAMIN C&E WHITENING COLLAGEN yang sah untuk negeri Pahang dan daerah Bera. Sesiapa yang berminat nak jadi agen pun dialau-alukan. Modal serendah RM600 dan anda boleh untung berganda-ganda lagi. Selain itu kami juga menjual blaus, skirt, palazo dan shawl mengikut trend masakini. Online shop ini masih lagi dalam pembinaan, tak siap sepenuhnya lagi Insyallah masa akan datang kami akan selalu update.

Jadi jikalau mempunyai minat dan kegilaan shopping seperti saya, sudi-sudi melawat online shop saya. Saya menawarkan harga yang berpatutan kepada anda.

Like and visit us: SISTERSSHOPPE

Saya juga pengguna vitamin ini, cerita mengenai vitamin ini di entri akan datang. Stay tuned.

10 comments:

. said...

wah wah wah, kawan kite da jadik usahawan.

Anonymous said...

Modal serendah RM600 dan anda boleh untung berganda-ganda lagi.
*xpayah cari orang bawah k?? so xpayahlah nak cari 3 orang duduk bawah kita.

pastu cari lagi orang suruh duduk bawah diorang.. :)

pepun tahniah!! business ada naik turun.. kene banyak sabar ye annis.

Judh said...

sa, haha hang pon usahawan burger sekarang :P

Judh said...

omar ngoknya, ni bukan MLM ok! jadi agen tak boleh cari org bawah dah. nanti ramai sangat pengedar erghhhh

Anonymous said...

ohh.. ingatkan piramid .. asik duduk bawah orang je.. xmalu ke.. kn kak hahahha.. kalau pakai seluar xpe.. law pakai skit! mampos!!!

Judh said...

omanje gile.

Admin said...

semua kawan2 pakat jadi bisnes women ni..terbaik good luck ya

Anonymous said...

kaknis oi.. aligato godaimas

Judh said...

tenkiuu phattttttttt hihiiii

Judh said...

omaaaaaaaaaaaaa nak penampa ke!