Tuesday, August 7

Kesalahan.



Dulu mantan aku bilang aku tidak dewasa .
Ah celaka dia !
Tapi hari ini aku menangis , baru aku sadar ketidakdewasaan aku .

Dulu mantan aku bilang moga-moga cinta ini jadi yang terakhir ,
Tapi hari ini aku murung , menadah sepi aku sendiri .

Dulu mantan aku bilang cintanya pada aku , utuh dari apa pun .
Tapi hari ini aku terngandah , aku , aku sepi lagi .

Dulu mantan aku bilang , jika aku sayang , aku peduli .
Tapi hari ini aku peduli , 

dan mantan aku telah pun pergi .



You're born, you die, and in between you make a lot of mistakes .

7 comments:

fifie said...

Don't giving up to each other when you know you cant even live without him for a second.

Jane. P said...

don't give up dear. :)

Anonymous said...

akak!! akak kuatkan.. smile :)

man said...

jgn putus asa..nilai kesilapan kita..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

yozidahfilputra said...

salam kenal dari
yozidahfilputra.blogspot.com
sitemap
privacy policy
my note's
link exchange
free link

chegu abbas said...

dalam ayat... walaubagaimanapun hidup perlu diteruskan...salam perkenalan tq datang melawat...rajin2 datang lagi..

Iffah Afeefah said...

tapi mantan tu benar2 mngjar bukan?